يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
عجب شیر پرس - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس به دو مهاجم با کیفیت و گلزن احتیاج دارد که مثل یورگن لوکادیا باشند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، پایان رأفت در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم یحیی گل محمدی هر بازیکنی را که خواسته، باشگاه جذب کرده است. هنوز متاسفانه به ترکیب ایده‌آل نرسیده‌ایم و باشگاه باید دو مهاجم با کیفیت مثل یورگن لوکادیا جذب کند. او در مدت کمی که در پرسپولیس حضور داشت گل‌ها مهمی برای تیم می‌زد.

وی ادامه داد: قطعا هواداران تیم انتظار دارند مدیران باشگاه مهاجمی مثل لوکادیا جذب کنند. این تیم امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و مسئولان تیم باید هر چه سریع‌تر این موضوع را حل کنند. البته باشگاه بازیکنان با تجربه‌ای را هم جذب کرده که می‌توانند در شرایط حساس به یحیی گل محمدی کمک کنند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم در نخستین دیدار اول هفته لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک، خاطرنشان کرد: پرسپولیس با یک گل توانست آلومینیوم را ببرد. هر تیمی می‌تواند با یک گل بازی را به نفع خودش پایان برساند. در این بازی پرسپولیس کیفیت همیشگی خودش را نداشت و در بازی هم معلوم بود پرسپولیس نیاز شدیدی به جذب مهاجم دارد.

وی افزود: البته شهاب زاهدی بازیکن بسیار خوبی است و خوشحالم او به پرسپولیس آمده است. به نظر من او یکی از بهترین خریدهای نقل‌وانتقالاتی باشگاه بوده و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتواند گل بزند. طبیعی است که او در بازی اول بهترین عملکرد خودش را نشان ندهد. با برد مقابل آلومینیوم اراک روحیه تیم بالا است و قطعا پرسپولیس به دنبال برد در هفته دوم لیگ است. البته مقابل تراکتور تبریز بازی داریم که در هفته اول مقابل سپاهان شکست خورده و قطعا در مقابل پرسپولیس برای پیروزی می‌جنگد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: قطعا پرسپولیس پیشرفت کرده و معلوم است تیمی که چند فصل پیاپی قهرمان شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده، کیفیت خوبی دارد. الان هر تیمی آرزو دارد پرسپولیس را ببرد.

رافت درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: شرایط پرسپولیس امسال با سال‌های دیگر فرق می‌کند چون هر سالی که می‌گذرد شرایط پرسپولیس سخت‌تر خواهد شد. تیم‌های عربی امسال بهترین بازیکن‌های دنیا را آورده‌اند که قطعا برای لیگ قهرمانان آسیا هم برنامه‌ریزی خاصی دارند اما تیم پرسپولیس یک پتانسیل عجیبی دارد به نام غیرت که زمان برانکو، پرسپولیس با ۱۲ بازیکن به فینال آسیا رفت.

وی افزود: اگر تیم با آمادگی کامل وارد این مسابقات شود، ۱۰۰ درصد بهترین نتیجه ممکن را کسب می‌کند. در فصل نقل‌وانتقالات باشگاه بازیکنان خوبی جذب کرده که هر کدامشان تجربه حضور در آسیا را دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: