دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان اعلام کرد
عجب شیر پرس - رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن در استان خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، علی اصغر فاتحی فر، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (حساب ۱۰۰ امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام این آزمون تا دهم مردادماه جاری است، ادامه داد: مرکز آزمون جهاددانشگاهی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن را سوم شهریورماه سال جاری برگزار می‌کند.

فاتحی‌فر با بیان اینکه ثبت‌نام در این آزمون از طریق سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی Hrtc.ir از ابتدای مردادماه جاری آغاز شده، افزود: شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در دفترچه مندرج در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: