شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
عجب شیر پرس - مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: وقتی کسی می‌خواهد سرمربی تیمی شود اول باید تحقیق کند که باشگاه در چه وضعیتی است و چگونه تامین مالی می‌شود. نکونام با این همه تجربه چرا پیشنهاد استقلال را با آن شرایط پذیرفت که الان اعتراض می‌کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، مسعود اقبالی روز شنبه در مورد اعتراض جواد نکونام به عملکرد مدیران باشگاه اظهار کرد: اول این که وقتی کسی می‌خواهد سرمربی تیمی شود اول باید تحقیق کند که باشگاه در چه وضعیتی است و چگونه تامین مالی می‌شود.

مربی اسبق استقلال گفت: وقتی که نکونام با این همه تجربه، چرا رفت که الان اعتراض می‌کند. الان که سرمربی استقلال شده است باید با تمام توانش کمک کند که استقلال بهترین نتیجه را کسب کند ولی متاسفانه استقلال از لحاظ مالی و از کمبود بازیکن رنج می‌برند چون بازیکنان تاثیرگذارش رفتند و اینها نتیجه عملکرد مدیران سابق تیم است. امیدوارم مدیریت جدید بتواند مشکلات استقلال را حل کند.

وی همچنین درباره اینکه آیا جوان‌گرایی در تیم ملی رخ داده اظهار داشت: اصولا برای تیم ملی باید یک برنامه‌ریزی درست و حسابی داشته باشیم. تغییرات در ترکیب تیم ملی طبیعی است که بازیکن می‌رود و می‌آید و موضوع مهم نیز آمدن بازیکنان جوان است. من واقعا نمی‌دانم چرا مربی ۵۰ بازیکن را دعوت می‌کند و این یعنی عدم شناخت مربی از بازیکن است.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اگر مربی خارجی بود اشکالی ندارد ولی اینکه مربی تیم ملی کشورمان داخلی است جای تعجب دارد که ۵۰ بازیکن را دعوت می‌کند در حالی که در مجموع باید ۳۰ بازیکن دعوت شوند.

وی افزود: اصولا همه مربیان داخلی کشورمان از جوان‌گرایی ترس و وحشت دارند که از بازیکنان جوان در ترکیب‌شان استفاده کنند. وقتی در ۲ یا ۳ بازی نتیجه نگیرند فکر می‌کنند جایگاهشان در خطر است.

اقبالی ادامه داد: به دلیل همین موضوع است که از بازیکنان جوان استفاده نمی‌کنند و همیشه آنها را در نیمکت یا دقایق پایانی به بازی می‌آورند. ولی اگر فدراسیون با امیر قلعه‌نویی قرارداد بلند مدت ببندد صد درصد قلعه‌نویی در تیم ملی پوست‌اندازی می‌کند.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات استقلال و پرسپولیس گفت: این بسته شدن به خاطره جهالت مدیران سابق باشگاه‌ها است و نداشتن ساختار مدیریتی و بلد نبودن قانون مدیریتی و استفاده نکردن از وکیل‌ با تجربه است.

وی ادامه داد: منشا این مشکلات دلالان و مافیا است که بی‌کیفیت‌ترین بازیکن را به این تیم‌ها می‌آورند که با بستن قراردادهای سنگین باعث بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات این دو تیم می‌شود و این همه پولی که خرج می‌شود از بیت‌المال است.

اقبالی تاکید کرد: متاسفانه هیچ رسیدگی نمی‌شود که این پول‌ها در کجا خرج می‌شود. دود این کار به چشمان هوادارانی می‌رود که عاشق تیمشان هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: