دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس:
عجب شیر پرس - عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به جای انتشار بیانیه علیه وزارت کشور، تعامل با دولت را در دستور کار خود قرار دهد،گفت: آقای وحیدی با بالاترین رای اعتماد وکلای ملت،مسئولیت وزارت کشور را بر عهده گرفت و باید با حمایت نمایندگان در راستای حل مشکلات مردم این مسئولیت را ادامه دهد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، با انتقاد از بیانیه اخیر مجلس شورای اسلامی علیه وزارت کشور که توسط پایگاه اطلاع رسانی مجلس منتشر شده بود، اظهار داشت: این بیانیه را ندیدم و امضا نکردم.

وی ادامه داد: امروز مردم با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند لذا تعامل حداکثری مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم ضروری است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید به جای انتشار بیانیه علیه وزارت کشور، تعامل با دولت را در دستور کار خود قرار دهد، آقای وحیدی با بالاترین رای اعتماد وکلای ملت،مسئولیت وزارت کشور را بر عهده گرفت و باید با حمایت نمایندگان در راستای حل مشکلات مردم این مسئولیت را ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه فضای سیاسی و اقتصادی کشور نیازمند آرامش است، اظهار داشت: این موضوع مورد تاکید رئیس مجلس و رئیس جمهور قرار گرفته است مقام معظم رهبری نیز بر لزوم تعامل بین دو قوه و دوری از حاشیه‌ها تاکید کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و مجلس باید با تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، مقام معظم رهبری در اولین دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم تاکید کردند که «مردم از دعوای بین قوا خسته شدند» لذا ضروری است که وکلای ملت با همکاری دولت در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

پایگاه خبری مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه - سوم خرداد - بیانیه‌ای را به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» منتشر و در آن از عملکرد وزیر کشور انتقاد کرد و پس از ساعاتی آن را از خروجی خود حذف کرد.

بیانیه مذکور در حالی به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» صادر شده بود که نمایندگان از جزئیات و متن آن بی اطلاع بودند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: