شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
عجب شیر پرس - پیشکسوت تیم پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه‌های ایرانی برخلاف سایر کشور به جای درآمدزایی تراز مالی منفی دارند، گفت: پرسپولیس فقط یک مهاجم توانمند می‌خواهد تا همراه با شهاب زاهدی خط حمله سرخپوشان را بیمه کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، درباره اینکه پیشکسوتان استقلال معتقدند مسئولان ورزش به پرسپولیس توجه بیشتری دارند، اظهار داشت: این مساله غلط است و همه می‌دانند این دو تیم پایتخت دولتی هستند. چون پرسپولیس در چند فصل گذشته افتخارات زیادی کسب کرده، استقلالی‌ها اینگونه مسائلی را مطرح می کنند. اگر پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند دیگر با بحران‌های مالی مواجه نمی‌شوند.

وی افزود: تا کنون چند مرتبه وعده خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها مطرح شده که به نتیجه هم نرسیده است. نظر شخصی من این است که این تیم‌ها با خصوصی شدن پیشرفت می‌کنند. همه باشگاه‌های دنیا درآمدزا هستند ولی باشگاه‌های ایران تراز مالی منفی دارند.

رافت گفت: اگر پرسپولیس و استقلال درگیر مباحث مالی هستند، می‌بایست وزارت ورزش و دولت به آنها کمک کند. امیدوارم حمایت‌ها انجام شود تا هر چه زودتر پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و استقلال باز شود.

وی درباره جدایی عیسی آل‌کثیر، گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس باید همانگونه که محکم مقابل علیرضا بیرانوند ایستادند، برای ماندن آل‌کثیر هم تلاش می‌کردند، چراکه این مهاجم به خاطر مسائل مالی به تیم دیگری رفت. باشگاه‌ها باید بر اساس ارزش و توانایی بازیکنان به آنها پول پرداخت کند و امیدوارم آل‌کثیر در تیم جدیدش موفق باشد.

رأفت در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس همیشه مدعی است، اما امسال شرایط آسیا فرق می‌کند و سرخپوشان باید با آمادگی روحی و فنی بالایی کارشان در آسیا را دنبال کنند چراکه باشگاه‌های عربی با بهترین بازیکنان جهان وارد می‌شوند.

وی افزود: پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای جذب کرده است. در خط حمله شهاب زاهدی بازیکن خوبی که چند سال در اروپا بازی کرده و قطعا حضور این بازیکن به نفع تیم است. معتقدم پرسپولیس تنها به یک مهاجم توانمند دیگر نیاز دارد تا همراه با زاهدی، خط حمله تیم را بیمه کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: