يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
عجب شیر پرس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در برگزاری کنسرت ها در سطح کشور می باشد، از برگزاری جشنواره مد و لباس در پاییز امسال خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، امیر رجبی با اشاره به اینکه در بحث ایجاد نشاط اجتماعی بیشترین آمار برگزاری کنسرت در ۵ ماه اخیر را با وجود برخی مسائل و مشکلات داشته ایم، افزود: اکثر خوانندگان مطرح با سختی ها و مشقت ها و حواشی در استان کنسرت برگزار کرده اند و استان اردبیل در این زمینه جزو ۱۰ استان برتر کشور می باشد.

رجبی بیان کرد: در سال جاری با توجه به بحث حجاب و عفاف جشنواره بزرگ مد و لباس ایرانی را بعد از ماه صفر با حضور برندهای مهم در کشور با قیمت و کیفیت مناسب و مد روز برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اظهار کرد: معتقدیم در حوزه حجاب و عفاف باید کار ایجابی انجام شود و امر و نهی و کار سلبی در این حوزه کارگشا نمی باشد.

وی تصریح کرد: جوان و نوجوان بدنبال مد و زیبایی است و باید البسه مبتنی بر معیارهای حجاب و عفاف در بازار موجود باشد که هم دارای زیبایی و جذابیت و لحاظ مد در طراحی باشد و هم با قیمت مناسب برای مصرف کننده عرضه شود.

رجبی بیان کرد: در زیست بوم فرهنگی استان اردبیل لباس های زیبایی از لحاظ فرم و تنوع و رنگ و مبتنی بر حجاب و عفاف اسلامی داریم و تجربه سایر استان ها نشان داده که جشنواره مد و لباس با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در رابطه کنگره ملی گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان بیان کرد: ۳۰ تابلو به صورت اینفوگرافی، عکس نوشته و نقاشی دیجیتال طراحی و آماده شده که حاکی از کل فعالیت های انجام شده در کنکره ملی گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل می باشد و نقش استان اردبیل در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آنها ترسیم شده است.

این مقام مسئول فرهنگی استان با اشاره به اینکه اعضای کنگره تعدادی از این تابلوها را برای دیدار با مقام معظم رهبری خواهند برد، گفت: مسئولیت کمیته فرهنگی و هنری کنگره ۳۴۰۰ شهید با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان است و مجری اجلاسیه و اجرای سرود و نمایش بزرگ سه روزه و برگزاری شعر در اجلاسیه نهایی با کمیته فرهنگی خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: