جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی معتقد است، با ایجاد فضای باز رسانه‌ای می‌توان از فساد اداری جلوگیری کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، "محمد صادق پورمهدی" در مراسم افتتاح و رونمایی پروژه‌های اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و تجلیل از خبرنگاران، با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن آقای نجفی، نگاه جدیدی در مجموعه شهرداری تبریز ایجاد شده است، اظهار کرد: شهرداری در سال‌های اخیر در حوزه های مختلف همچون ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... پروژه‌هایی اجرا کرده است که روزی اجرای آن‌ها، آرزوی ما بود.

وی با بیان اینکه استان ما از نظر شاخص‌های توسعه وضعیت خوبی ندارد، اظهار کرد: باید رسانه ها و دولتمردان در چارچوب وظایف با همدیگر ارتباط خوب داشته باشند و در این صورت استان توسعه می‌یابد.

پور مهدی با اشاره به اینکه فعالیت احزاب در ایران منسجم نیست، گفت: در کشورهای توسعه یافته احزاب عملکرد نمایندگان خود را در بخش های مختلف اجرایی رصد کرده و در صورت اشتباه آنان، تذکرهای لازم را می‌دهند، ولی متأسفانه در کشور ما احزاب تا آن حد فعال نیستند و ضروری است رسانه ها با ارزیابی دقیق از عملکرد مسئولان اجرایی، مانع اشتباه مسئولان شوند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: خبرنگاران یار و یاور ما در توسعه استان هستند و در چند سال اخیر مطلب کذب و غرض ورزانه ای از آنان ندیده ام.

برچسب ها: فساد ، اداری ، فضای باز ، سیاسی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: