يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
عجب شیر پرس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به قانون به عنوان فصل الخطاب گفت: در انتخابات آتی به هیچ وجه در مقابل حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ کس اجازه مداخله در امر انتخابات را نمی دهیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اسماعیل قزل سفلی روز یکشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت فارس در شیراز افزود: به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیات نظارت در زمینه آموزش و توانمندی سازی مجریان و ناظران فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.
وی ادامه داد: ما به عنوان مجموعه وزارت کشور وظیفه داریم که با هدایت افکار عمومی و استفاده از همه ظرفیت ها زمینه حضور گسترده مردم و در ادامه صیانت از آرای آنها را فراهم کنیم.
او اظهار کرد: باید از هم اکنون شرایطی را فراهم آوریم که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تمام مسیرهای تخلف محکم مسدود شده و شرایط به گونه‌ای باشد که همه به فکر رقابت سالم باشند.
رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در حوزه امنیت هم وظیفه داریم به عنوان مجریان انتخابات تدابیری را با استفاده از تمام ظرفیت ها اتخاذ کنیم تا به رغم وجود چالش های احتمالی شاهد برگزاری انتخاباتی امن و سالم باشیم.
قزل سفلی افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیات نظارت در زمینه آموزش و توانمندی سازی مجریان و ناظران فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: