دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
عجب شیر پرس - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از ۱۲ اسفند سال گذشته تاکنون گفت: در این مدت، ۴۸ هزار و ۶۰۰ تراکنش در این قالب در استان انجام شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی دهقانی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: این تراکنش‌ها توسط ۳۳ هزار و ۶۷۰ خانوار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان انجام و کالاهای مورد نظر در قالب این طرح خریداری شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۴۰۸ فروشگاه زنجیره‌ای و یک هزار و ۴۷۷ فروشگاه خُرد در قالب طرح کالابرگ الکترونیک فعالیت داشته و کالاهای مورد نیاز را به متقاضیان عرضه می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مهمترین مزایای طرح کالابرگ الکترونیک این است که اعتبار مورد نیاز یک ماه زودتر در کارت خانوار شارژ می‌شود و به راحتی در فروشگاه‌های می‌توان با آن خرید کرد.

دهقانی اضافه کرد: ۱۱ قلم کالا شامل شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله در قالب این طرح عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در قالب این طرح به ‌منظور حمایت از خانوارهای کم‌درآمد اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تاکید کرد: همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

طرح ملی کالابرگ الکترونیک سال گذشته در چهار استان به صورت آزمایشی اجرایی شد و از امروز در همه استان‌ها اجرایی می‌شود.

مرحله اول این طرح ملی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم اجرا شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: