پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
قاضی پور تاکید کرد:
عجب شیر ما - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با انتقاد از اشکالات رخ داده در سرویس‌دهی اپراتورهای تلفن همراه و قطع مکرر اینترنت،گفت:سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرجع مردم برای طرح شکایات خود از اپراتورها بوده و مجلس نیز برای احقاق حقوق مردم با احضار وزیر این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه ملت،با انتقاد از اشکالات رخ داده در سرویس‌دهی اپراتورهای تلفن همراه،گفت: آنتن دهی نامناسب درحین تماس ها،قطع مکرر اینترنت و عدم پاسخگویی به شکایات و انتقادات مشترکان ازجمله معضلاتی است که مردم با آن دراستفاده از خطوط تلفن همراه مواجه هستند.

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه حفظ حقوق مردم باید اولویت کاری اپراتورها باشد، تصریح کرد:عدم پاسخگویی نسبت به مشکلات پیش آمده برای مشترکان هزینه‌های بسیاری را برای آنان از جمله بی اعتمادی مردم را به همراه خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات باید نظارت بیشتری برعملکرد اپراتورهای تلفن همراه داشته باشد،تاکید کرد:هر نوع ایراد و اشکالی درعملکرد اپراتورها باید از دید وزارت ارتباطات نادیده گرفته نشود.

قاضی پور با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرجع مراجعه مردم برای طرح شکایات خود از اپراتورها است،افزود: درصورتی که این سازمان نتواند مشکل مردم را مرتفع کند مجلس آماده ورود به موضوع است.

وی ادامه داد: شکایات رسیده از اپراتورهای تلفن همراه به مجلس به ویژه کمیسیون صنایع و معادن ،دعوت از وزیر و درخواست پاسخ از وی را درپی خواهد داشت.

 

باید علت قطع مکرر اینترنت از سوی وزارت ارتباطات مشخص شود

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید بر اینکه باید علت قطع مکرراینترنت از سوی وزارت ارتباطات مشخص و به اطلاع مردم برسد، افزود: مردم نباید هزینه اهمال مسئولان در خدمت رسانی را بپردازند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه مجلس اجازه هیچ نوع تعدی به حقوق مردم را نمی دهد، گفت: در زمینه عدم خدمات رسانی صحیح ازسوی اپراتورها نیزمجلس پیگیر موضوع بوده و با حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهد رساند./


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: