سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
عجب شیر ما - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به خاطر آنچه که ایجاد مسایل حاشیه ای به خاطر بازداشت یکی از اعضای این شورا خواند، خواستار توقف مصاحبه اعضا با رسانه های گروهی در این زمینه شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، شهرام دبیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باید توجه داشت که هرگونه اعلام نظر ، بحث و انجام مصاحبه در این خصوص منجر به بروز مسایل حاشیه ای می شود، در حالیکه باید اجازه دهیم دادگاه صالحه در این باره نظر نهائی و رای قطعی را اعلام و صادر کند.
وی افزود: شورای اسلامی شهر تبریز سالم است و هیچ گونه مساله حاد اقتصادی و مالی در این مجموعه به وجود نیامده و تنها یکی از اعضاء توسط دستگاه قضائی فراخوانده شده است که البته باید منتظر ماند تا مرجع ذی صلاح در این خصوص اعلام نظر کند.
دبیری با بیان اینکه وجود و بروز تخلف در هر سازمان و دستگاهی محتمل بوده و شورای اسلامی و شهرداری نیز از این قاعده مستثنی نیست، یادآور شد: چنین مسایلی به هیچ عنوان به معنی ناسالم بودن یک دستگاه نمی تواند باشد.
وی ادامه داد: شورای اسلامی دوره چهارم در تبریز تلاش کرده است تا با اصلاح برخی ساختارها مانع از بروز تخلفات مالی و اقتصادی شود که در این مسیر نیز تا حدودی به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده ایم.
دبیری با تاکید بر اینکه نباید به بهانه بازداشت یکی از اعضای شورای شهر ، این مجموعه به حاشه رانده شود و مورد هجمه رسانه ها قرار بگیرد، گفت: پرهیز از بازی کردن با آبروی افراد یکی از تاکیدات مهم و برجسته دین اسلام است که همه باید به این دستور دینی ملزم باشیم.
وی، دست داشتن 19 عضو شورای اسلامی شهر تبریز در تخلفات مالی را رد کرد و گفت: این اخبار ساخته و پرداخته فضای مجازی است و به هیچ عنوان چنین موردی برای شورا اسلامی مطرح نبوده و نیست.
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تبریز در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: