شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
استاندار آذربایجان غربی:
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات کم نظیر صورت گرفته در ۲ زلزله پاییز و زمستان سال گذشته در خوی گفت: با تلاش همه جانبه بخش‌های مختلف و اهتمام ویژه دولت سیزدهم، بیشترین خدمات لازم در کمترین زمان ممکن به زلزله‌زدگان در این شهرستان داده شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت خدمات رسانی به زلزله‌زدگان در خوی که با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن برگزار شد، افزود با این وجود، دشمنان ما چشم دیدن خدمات نظام را ندارند و دنبال سیاه نمایی و کوچک کردن خدمات هستند.

وی اضافه کرد: در ایام زلزله خوی، همه شبکه‌های ضدانقلاب پای کار آمدند تا اطلاعات غلط به افکار عمومی بدهند در حالیکه خدمات بسیار قابل توجهی در منطقه انجام می‌شد.

معتمدیان ادامه داد: پخت و توزیع روزانه بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم، توزیع بیش از ۵۰ هزار تخته چادر، راه‌اندازی ۱۱۰ کمپ اسکانموقت در کمتر از ۷۲ ساعت پس از وقوع زلزله و خدمات دیگری نظیر آنها، نشان می‌دهد که همه از جمله نهادهای دولتی، خیّران، هلال احمر و سپاه در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان پای کار بودند.

دولت بیشترین خدمات را در کمترین زمان به زلزله‌زدگان خوی داد

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در زمان وقوع زمین لرزه، یک هزار و ۲۰۰ جوان عضو جمعیت هلال احمر از سراسر کشور به صورت رایگان به منطقه آمده و کنار مردم بودند و حدود ۷۰ گروه جهادی سپاه نیز در منطقه مشغول خدمت رسانی هستند.

معتمدیان با تاکید بر انتقال این خدمات به مردم برای تبیین اقدامات صورت گرفت، گفت: در کمتر از ۴۸ ساعت پس از زلزله ارزیابی این میزان حجم تخریب انجام شد و با وجود همه مشکلات در کشور برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، دولت اعتبارات مناسبی در نظر گرفت.

وی یادآور شد: دولت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار برای اجرای طرح‌های بازسازی مناطق زلزله زده خوی در سال گذشته داشت که این امر در کشور بی نظیر و کم نظیر بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: