سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۱۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
فرماندار سلطانیه:
عجب شیر پرس - فرماندار سلطانیه گفت: علاوه بر نظارت میدانی بازرسان از نانوایی‌ها، عملکرد آنها به طور خودکار از طریق سامانه متصل به کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها رصد شده و مستقیماً در افزایش و یا کاهش میزان سهمیه ماهانه آنان تاثیرگذار است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمدرضا براتی با ارائه توضیح درباره خدمات‌دهی بهتر نانوایان به اهالی سلطانیه، عنوان کرد: عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه‌های تلفنی، پیامکی و اینترنتی، نظرات و یا شکایات خود را در زمینه نحوه ارائه خدمات از سوی واحدهای نانوائی گزارش کنند.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها ملزم به نصب برگه مشخصات واحد نانوایی در معرض دید عموم هستند، تصریح کرد: مرکز دریافت شکایات تلفنی به شماره ۱۲۴، سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ و سایت اینترنتی به آدرس www.zn-sarand.ir در راستای اخذ نظرات و شکایات مردمی نسبت به عملکرد واحدهای نانوایی فعالیت می‌کند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت تداوم بازرسی‌ها در شهرستان برای افزایش میزان رضایت‌مندی مردم و همچنین  جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، تاکید کرد: اکیپ‌های بازرسی از نانوایی‌ها بایستی به طور موثری تقویت شده و نظارت بیشتری بر کیفیت و کمیت پخت و عرضه نان در نانوایی‌ها انجام پذیرد.

براتی با بیان اینکه متولیان مربوطه در سازمان جهادکشاورزی، شرکت غله، اتفاق اصناف و ... با حفظ وحدت رویه در بازرسی‌ها تاثیر بیشتری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت میدانی بازرسان از نانوایی‌ها، عملکرد آنها به طور خودکار از طریق سامانه متصل به کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها رصد شده و مستقیماً در افزایش و یا کاهش میزان سهمیه ماهانه آنان تاثیرگذار است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: