جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
عجب شیر پرس - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۴۷ روستای شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی بهره مند شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، رحمان محمودی امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد در بازدید از اداره گاز شهرستان سربیشه با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم گفت: در دولت مردمی سیزدهم ۴۷ روستا، ۲۰ واحد صنعتی، ۵۳ واحد طرح جهش مسکن و ۶۹۸ واحد مسکن محرومین به شبکه گاز متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و روستایی شهرستان سربیشه از نعمت گاز طبیعی، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴۲ درصد اهداف پیش بینی شده شرکت گاز در شهرستان سربیشه محقق شده است.

جواد ثامنی، رئیس هیأت مدیره شرکت گاز خراسان جنوبی نیز گفت: شرکت گاز در کنار وظیفه خدمت‌رسانی به مردم در اجرای مصوبات برای کارمندان نیز بسیار خوب عمل کرده است و سرعت تبدیل وضعیت ایثارگری در این شرکت مطلوب بوده است.

وی افزود: تا کنون ۵۲ نفر از کارکنان ایثارگری در شرکت گاز خراسان جنوبی به صورت قطعی تبدیل وضعیت شده‌اند و پرونده ۲۸ نفر دیگر نیز برای صدور در دست بررسی است.

گفتنی است گازرسانی به شهرستان سربیشه در سال ۱۳۹۳ آغاز شده است و در حال حاضر تمامی شهرها و ۲۶۰ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: