شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۱۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
استاندار اردبیل:
عجب شیر پرس - استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای تکمیل ۶۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در بیله‌سوار مغان تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: زمین مورد نیاز برای متقاضیان جدید مسکن در این شهرستان باید فراهم شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سیدحامد عاملی که روز چهارشنبه در پنجمین سفر از سومین دور سفرهای شهرستانی به بیله‌سوار سفر کرده است، در جریان بازدید از پروژه مسکن ملی این شهرستان اظهار کرد: تا هفته دولت ۶۰ واحد - سه بلوک ۲۰ واحدی تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این زمین مورد نیاز برای متقاضیان جدید مسکن در این شهرستان مشخص و مکان‌یابی شود.

صاحبعلی اصغری ، فرماندار بیله‌سوار مغان هم در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در قالب نهضت ملی مسکن به ایرنا گفت: تاکنون ۲۴۰ واحد مسکونی در این شهرستان واگذار شده که از این تعداد قرارداد ساخت ۱۴۰ واحد تکمیل شده و قرارداد ۱۰۰ واحد نیز از اوایل خردادماه منعقد می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۱۷۳ متقاضی در شهر بیله‌سوار و ۴۴ متقاضی در شهر جعفرآباد آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت کردند و زمین مورد نیاز برای مسکن ۲۸۵ متقاضی تامین شده است.

به گفته فرماندار بیله‌سوار ، تعداد ۲ هزار و ۸۵۲ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که ۳۷۹ نفر برای شهر بیله‌سوار و ۱۵۶ نفر برای شهر جعفرآباد به تایید نهایی رسیده است.

اصغری یادآورشد: همچنین برای ساخت مسکن افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی شده و ۱۶۳ متقاضی از طرف کمیته امداد و ۶۸ متقاضی از طرف بهزیستی معرفی و مورد تایید قرار گرفته است.

محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در خصوص عملیات چهارخطه گرمی - بیله‌سوار گفت: پیمانکار این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال طلبکار است اما در جریان بازدید امروز مقرر شد عملیات اجرایی این پروژه شروع شود ، ما هم قول دادیم ۵۰ میلیارد ریال به پیمانکار پرداخت شود و تا پایان فصل کاری امسال ۶ کیلومتر تکمیل و افتتاح شود.

استاندار اردبیل در دور سوم سفرهای شهرستانی برای بررسی میدانی مسائل تعدادی از واحدها و پروژه‌های تولیدی و عمرانی و دیدار با جمعی از فعالان اجتماعی، نخبگان و منتخبان به بیله‌سوار مغان سفر کرده است ، ملاقات عمومی مدیران کل ادارات، روسای سازمان‌ها و سرپرستان بانک‌های استان در محل ادارات و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردمی از جمله برنامه‌های کاری استاندار و هیات همراه در بیله‌سوار مغان است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: