چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
عجب شیر ما - شهردار منطقه شش تبریز گفت: به منظور قدردانی از ایثار و اقدام تاریخی دهقان فداکار، در نجات جان ده‌ها انسان تندیس ایشان در میدان راه آهن نصب می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، "سیاوش مکانی" با اشاره به جانمایی نماد لوکوموتیو در میدان راه آهن گفت: تندیس دهقان فداکار نیز برای نصب در مقابل این لوکوموتیو توسط یکی از هنرمندان بنام تبریز ساخته می‌شود.

وی با اشاره به حادثه ریزش کوه و مسدود شدن مسیر قطار، اقدام ازبر علی حاجوی را حرکتی شجاعانه دانست و ضمن تقدیر از دهقان فداکار، گفت: ایران اسلامی ده‌ها قهرمان بزرگ اینچنین دارد که با بزرگواری و بزرگمردی باعث آرامش و آسایش هم میهنان خویش بوده اند و امروز ما باید قدرشان را بدانیم و روح بزرگشان را ارج نهیم.

در ادامه این دیدار، ازبر علی حاجوی، نیز اقدامات و خدمات رسانی مسئولان و مدیران شهری و اجرایی کشور را شایسته تحسین و تقدیر دانست و گفت: آن زمان تنها راه آهن تبریز - تهران در این منطقه وجود داشت که با بروز هرگونه خلل کوچکی در این مسیر ارتباط مختل می شود.

وی افزود: خوشبختانه با اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های کارشناسی امروزه علاوه بر سهولت ارتباط، امنیت رفت و آمد نیز افزایش یافته است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: