چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۱۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
عجب شیر پرس - انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است اجلاسیه چهارم انتخابات اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

همچنین نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه شورای حل اختلاف را بررسی می کنند.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو، گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد سامـانه جامع اطلاعات امــوال غیــرمنـقـول دستـگاههـای اجــرایی (سادا) وگزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عدم بازنگری دولت نسبت به مناطق کمتر توسعه یافته در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه مالیات بر انجام معاملات مکرر واحدهای مسکونی و اراضی با کاربری مسکونی و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه تقویت اختیارات بانک مرکزی در مورد بازار ارز و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: