شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
عجب شیر پرس - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: دستگاه سی‌تی‌ آنژیوگرافی پیشرفته ۲۵۶ اسلایس برای اولین‌بار با تکنولوژی بالا به زودی در مرکز بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حسن بختیاری با اشاره به اینکه در استان زنجان دستگاه سی‌تی‌ آنژیوگرافی وجود نداشت، اظهار کرد: در این شرایط بیماران زنجانی‌ جهت انجام آنژیوگرافی به تهران و استان‌های مجاور جهت دریافت خدمت مراجعه می‌کردند.

وی افزود: دستگاه جدید صبح امروز به استان زنجان وارد شد و با آماده‌سازی محل و نصب طی دو یا سه ماه آینده، آماده ارائه خدمت به هموطنان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: دستگاه سی‌تی‌ آنژیوگرافی با دلار یارانه و با قیمت روز حدود ۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

بختیاری همچنین اظهار کرد: همچنین دستگاه سی تی اسکن شهرستان خدابنده نیز خریداری شده است و در آینده نزدیک وارد استان شده و در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول درخصوص وضعیت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان نیز گفت: با توجه به اینکه دستگاه سی تی اسکن ۱۵ سال قبل خریداری شده و تاکنون به شکل مستمر کار کرده و حتی در دوران کرونا نیز از آن استفاده چندین برابر شده است، یکی از قطعات آن دچار مشکل شده بود که بلافاصله به شرکت فوق سفارش داده‌ایم که طی روزهای آینده قطعه خریداری و بلافاصله نصب خواهد شد.

وی گفت: در این شرایط، جهت تسریع در امور بیماران، مسئولان بیمارستان بیمارانی که نیاز به اسکن دارند را به بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان اعزام می‌کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: