يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
مدیرکل استاندارد ایلام:
عجب شیر پرس - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: چالش ما برای استانداردسازی وسایل بازی عمومی شهرداری‌ها هستند که عمده وسایل بازی عمومی تحت پوشش آنهاست و هیچ اقدامی برای استانداردسازی انجام نمی‌دهند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، «مهناز همتی» اظهار کرد: با توجه به افزایش استفاده از مکان‌های تفریحی از جمله شهرهای بازی، نظارت مستمر بر مجموعه شهربازی های استان توسط بازرسان استاندارد در حال انجام است و برای حفظ امنیت و سلامت جانی استفاده کنندگان از این وسایل نظارت بر کیفیت و میزان ضریب امنیت این وسایل افزایش یافته است.

وی گفت: انتظار می‌رود استفاده کنندگان هم در هنگام استفاده از وسیله بازی، مدارک مبنی بر استاندارد بودن وسیله را از مالک وسیله مطالبه کنند و در صورت عدم ارائه مدارک لازم، به هیچ وجه از وسیله بازی استفاده نکنند.

همتی با بیان اینکه، در حال حاضر شهربازی ها به دو گروه شهربازی متعلق به شهرداری‌ها و شهربازی‌های متعلق به بخش خصوصی تقسیم می‌شوند، گفت: شهربازی‌های متعلق به شهرداری‌ها هیچکدام استاندارد نیستند و شهرداری‌ها هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند و شهربازی‌های متعلق به بخش خصوصی از تعداد ۵۸ مورد تحت پوشش تعداد ۴۹ مورد استاندارد دریافت کرده‌اند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون تمام وسایل بازی، مورد بازرسی کارشناسان و بازرسان شرکت‌های بازرسی قرار گرفته اند و اقدامات قانونی برای تمامی آنها صورت گرفته است

مدیرکل استاندارد ایلام تصریح کرد: چالش ما برای استاندارد سازی شهرداریها هستند که عمده وسایل بازی عمومی تحت پوشش آنهاست و هیچ اقدامی برای استاندارد سازی انجام نمی‌دهند.

همتی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه وسیله بازی غیراستاندارد، موارد را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۷، رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: