يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
عجب شیر پرس - رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان، مقدار ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید در شهر اردستان کشف و ضبط شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، امید سلامی اظهار کرد: همواره پرونده‌های سوخت قاچاق در حوزه شهرستان اردستان افزایشی بوده و از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین پرونده‌هایی که در تعزیرات حکومتی به آن رسیدگی شده با موضوع سوخت قاچاق بوده است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین موضوعی که افراد اقدام به قاچاق سوخت می‌کنند موضوعات تجارت و اقتصادی است که پول خوبی به دست می‌آورند، افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی این شهرستان که در محور ترانزیت شمال به جنوب کشور قرار دارد سالانه پرونده‌های زیادی با جرائم میلیاردی در این خصوص تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه سوخت‌های قاچاق اکثراً به مناطق جنوبی کشور و سپس به قصد قاچاق خارج از کشور انتقال داده می‌شود، تصریح کرد: البته پیگیری و جلوگیری در خصوص وضعیت قاچاق سوخت در حوزه انتظامی و امنیتی شهرستان اردستان نیست ولی با توجه به حجم بالای انتقال که گاهی برخی از آنها کشف می‌شود باید فکری برای این وضعیت بشود.

سلامی خاطرنشان کرد: روز گذشته با تلاش پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان، مقدار ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهر اردستان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان این پرونده که راننده و مالک بودند در مجموع به پرداخت مبلغ حدود ۲۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، گفت: سوخت‌های قاچاق با همراهی پلیس اردستان تحویل انبار شرکت نفت شهرستان نائین شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: