دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
عجب شیر پرس - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز از اجرای طرح همتا در مدارس ابتدایی این استان از ابتدای سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار دانش آموز آموزش های لازم را در زمینه امدادرسانی فرا گرفتند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید "حسین بهنامیان" اظهار کرد: دراجرای این طرح دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را فرا می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده سهمیه استان البرز در اجرای طرح همتا ۵۰ هزار نفر پیش بینی شده که تا پایان سال جاری باید انجام شود.

بهنامیان گفت: در طرح همتا دانش آموزان مقطع ابتدایی توسط مربیان آموزشی کمک های اولیه، بر اساس توافق بین جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش با هدف شبکه سازی آموزش همگانی دانش آموزان براساس الگوی آموزش همتایان و ارتفاع سطح آمادگی در برابر مخاطرات به ویژه مخاطرات شایع و ارتقاء سطح آمادگی محلی در برابر مخاطرات با ایجاد تیم های مدرسه محور آموزش می بینند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز یادآورشد: آموزش های اجتماع محور و مبتنی بر نیاز محلیکه با سن، شغل و تحصیلات و موقعیت کاری و شغلی و جغرافیایی آحاد مردم در قالب طرح های مختلف انجام می شود به آگاه سازی بیشتر اقشار مختلف با مخاطرات و اقدام صحیح جهت ‌کاهش آثار ناشی از سوانح کمک می کند.

استان البرز در سال تحصیلی جاری سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: