سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۱۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
عجب شیر پرس - سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور گفت: این تیم در حضور هوادارانش که فوق العاده هستند و تا پایان از تیم حمایت می کنند قوی تر می شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، پاکو خمز اظهار کرد: وقتی در یک بازی مدام حمله کنیم، طبیعی است که گاهی اوقات حریف ضدحمله بزند و اگر بازیکنانم دقت کافی می کردند نتیجه دیگری رقم می‌خورد و می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتر نساجی را شکست دهیم.

وی در مورد چمن یادگار امام ره گفت: از متولیان امر درخواست دارم چمن ورزشگاه را برای فصل بعد تعویض کنند؛ چون بازی در این چمن برای فصل آینده امکان ‌پذیر نیست.

خمز در مورد عملکرد سعید کریم آذر و نبود حامد پاکدل، گفت: سعید کریم آذر بازیکن بسیار خوب و آینده‌داری است. این بازیکن توانایی‌های خوبی دارد، اما نقاط ضعف هم دارد که باید آن را برطرف کنیم تا دقایق بیشتری بازی کند حامد پاکدل هم در آخرین تمرین قبل از بازی، مشکل عضلانی داشت که نخواستم ریسک کنم.

وی در رابطه با تعویض صفا هادی، مطرح کرد: تعویض صفا هادی ارتباطی به بازی بعدی ندارد، باتوجه به خلق موقعیت زیاد، عباس‌زاده را به زمین آوردیم، چون فکر می‌کردیم این بازیکن می‌تواند از موقعیت‌های گلزنی استفاده کند.

سرمربی تراکتور با اشاره به بازی هفته آینده با استقلال در ورزشگاه آزادی، گفت: اگر طرفداران‌مان حضور پرشوری در بازی هفته آینده داشته باشند، خوشحال می‌شویم.

خمز با بیان اینکه ما همواره فوتبال مالکانه انجام می‌دهیم، تاکید کرد: فرقی نمی‌کند بازی داخل خانه و یا خارج از خانه باشد، سبک بازی‌مان یکسان است.

وی در مورد صحبت‌های سرمربی نساجی مبنی بر اینکه خمز بهترین مربی اسپانیایی است، گفت: از ایشان تشکر می‌کنم، اما فکر می‌کنم اغراق کرده است امیدوارم سرمربی نساجی در فوتبال ایران موفق شود.

هواداران تراکتور بی نظیرند

سرمربی نساجی با بیان اینکه هواداران تراکتور بی نظیرند گفت: ۷۰ هزار نفر از ابتدا بازی تا سوت پایان تیمشان را تشویق می کنند و این را در کمتر جایی دیدم.

کارلوس انرخوس با بیان اینکه تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود افزود: تراکتور خوب بازی کرد ما نیز موقعیت هایی داشتیم که اگر دقت می شد می توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم.

وی افزود: به تیم تراکتور و خمز تبریک می‌گویم که جایگاهی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دریافت کردند تیم ما تقریبا خوب بود و خوب دفاع کردیم همه بازیکنان با هم هماهنگ و همدل بودند و این موضوع برای من باعث افتخار است.

دیدار تراکتور و نساجی از هفته بیست و نهم با تک گل محمد قنبری در دقیقه ۹۰ بازی به سود تراکتور خاتمه یافت تا این تیم با ۵۲ امتیاز چهارمی خود را حتمی کند و در لیست انتظار آسیا قرارگیرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: