جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با توجه به انبوه مأموریت‌های محول شده به ادارات کل راه و شهرسازی کشور و نگاه دولت به این حوزه بدون شک برای تحقق اهدافمان به نگاهی انقلابی و جهادی نیاز داریم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، میر محمد غراوی معاون عمرانی استانداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اسبق و جدید اداره کل راه و شهرسازی استان تهران که شامگاه شنبه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات ما به خصوص در برخی موارد از جمله مدیریت زمان، کنترل پروژه، مکانیزم نظارت و نظام تشویق و تنبیه باید نسبت به سال گذشته ارتقا یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا از تمام مدیران انتظار داریم ضمن درک شرایط حساس فعلی و مأموریت و اهمیت حوزه های مختلف کاری با هدف تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم تمامی همکاری لازم با مجموعه را داشته باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل پیشین در شرکت عمران شهر جدید پردیس و کامیابی در سنگرهای خدمت جدید برای مدیر کل جدید، افزود: مدیرکل جدید با مباحث شهرسازی و مسکن غریبه نبوده و با تمام مأموریت‌های ما به ویژه دغدغه اصلی این روزهای کشور تحت عنوان نهضت تولید مسکن آشنایی دارد.

در این آیین با ابلاغ حکم از سوی وزیر راه و شهرسازی، حسین جنتی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران منصوب و از خدمات خلیل محبت خواه قدردانی شد.

حسین جنتی پیش از این در سمت مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان خدمت کرده بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: