چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۱۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
عجب شیر پرس - رییس کل دادگستری البرز از بررسی ۱۴۳ پرونده قضایی در ندامتگاه مرکزی کرج خبرداد و گفت: با بررسی این پرونده ها ۱۲ زندانی آزاد شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، "حسین فاضلی هریکندی " روز یکشنبه اظهار کرد: مسئولان قضایی استان البرز با حضور در ندامتگاه کرج مشکلات قضایی حوزه ساوجبلاغ را مورد برررسی قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه قضایی استان البرز ، اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه و سند تحول و تعالی قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری است، خاطرنشان کرد : با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج درخواست ۱۴۳ زندانی به صورت مستقیم از سوی قضات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای این دیدار اضافه کرد: در نتیجه این بازدید ۲۳ نفر از شرایط مرخصی برخوردار شدند همچنین در مورد ۱۲ نفر شرایط آزادی با فک و تخفیف قرار تامین، ۱۹ نفر دستور تسریع در رسیدگی به پرونده و پنج نفر پذیرش اعسار امکانپذیر شد.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه بررسی درخواست های زندانیان در دیدار چهار ساعته بوده است از اقدامات اداره کل زندانهای استان البرز و قضات شهرستان ساوجبلاغ در اهتمام نسبت به امور زندانیان تقدیر و بر استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی برای اشتغال زندانیان تاکید کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: