يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
عجب شیر پرس - معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: سال گذشته بیش از ۲۵ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، منصور نجفقلی‌زاده در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-سرچم افزود: بیشترین میزان تخلف عدم رعایت فاصله طولی در مدت یاد شده در محورهای اردبیل- آستارا و نیر- اردبیل ثبت شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته همچنین یک میلیون و ۱۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۷۳ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،۱۱۲ هزار تخلف در محور اردبیل- سرچم و ۹۵ هزار ترددتخلف سبقت غیرمجاز نیز در محور اسالم -خلخال ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت هشت میلیون و۶۷۴ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های استان خبرداد و افزود:این میزان ۶ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

نجفقلی‌زاده اضافه کرد: سال گذشته ۳۱۸ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو،۳۰۸ هزار تخلف در محور گرمی –بیله سوار و ۳۸۲ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور بران-قره آغاج ثبت شده است.

وی میانگین سرعت متوسط استان را ۷۶ کیلومتر برشمرد وبیان کرد: انتظار می رود رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه قوانین راهور را رعایت کنند.

به گفته معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل نصب شده و فعال است.

نجفقلی زاده از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: