پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
عجب شیر پرس - امسال و همچون سال گذشته تعدادی از بازیکنان و مربیان ایرانی در رقابت‌های والیبال جام رمضان امارات شرکت کردند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، رقابت‌های والیبال جام رمضان امارات چند روزی است که آغاز شده و در این رقابت‌ها همچون سال گذشته تعدادی از بازیکنان و مربیان ایرانی همچون امین اسماعیل‌نژاد، علی شفیعی، پوریا فیاضی، جواد کریمی و علیرضا طلوع‌کیان حضور دارند. شکل رقابت‌های جام رمضان امارات به اینگونه است که اسپانسرها اقدام به تشکیل تیم‌ها می کنند و عمر این تیم‌ها هم تا پایان این رقابت‌هاست.

سال گذشته به جز تیم شهداب، هیچ تیم رسمی دیگری در جام رمضان امارات شرکت نکرده بود و امسال هم همه تیم‌های شرکت کننده تنها برای حضور در این رقابت‌ها تشکیل شده‌اند. در چند روز اخیر برخی تلاش کرده‌اند حضور بازیکنان و مربیان ایرانی را در جام رمضان زیر سوال ببرند ؛ آن هم با این استدلال که سال گذشته از حضور تیم شهداب در امارات ایراد گرفته شد و امسال هم باید این اتفاق برای ایرانی‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها رخ دهد و از آنها انتقاد شود.

واقعیت ماجرا این است که به حضور بازیکنان و مربیان ایرانی در جام رمضان امارات نمی‌توان هیچ خرده ای گرفت. چرا که آنها در تیم‌هایی حضور دارند که فعالیت رسمی در ایران ندارند و در واقع به عنوان لژیونر در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. اینکه پرچم کشور میزبان روی پیراهن بازیکنان نقش بسته هم هیچ ایرادی ندارد. همانگونه که همه بازیکنان ایران شاغل در تیم‌های خارجی چنین وضعیتی دارند.

شهداب سال گذشته به عنوان نماینده ایران در جام رمضان امارات شرکت کرده بود و این اتفاق هم با مجوز شورای برون مرزی رخ داده بود و قاعدتا نباید از پرچم امارات روی پیراهن رسمی‌اش استفاده می‌کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: