دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
عجب شیر پرس - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از مدفون شدن پنج نفر بر اثر سقوط بهمن در منطقه گلاشیر در حوالی روستای سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مسعود مثنوی از مدفون شدن پنج نفر بر اثر سقوط بهمن در منطقه گلاشیر در حوالی روستای سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: ۹ نفر در منطقه بودند که پنج نفر از آن‌ها در زیر برف مدفون شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاریمسعود مثنوی  از مدفون شدن پنج نفر بر اثر سقوط بهمن در منطقه گلاشیر در حوالی روستای سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: ۹ نفر در منطقه بودند که پنج نفر از آن‌ها در زیر برف مدفون شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: شب گذشته دو تیم تخصصی امداد کوهستان برای پیدا کردن حادثه‌دیدگان و اجساد احتمالی به منطقه اعزام شده‌اند، این منطقه دارای شیب تند بوده و عملیات انتقال افراد دشوار است.

وی تاکید کرد: امکان اعزام بالگرد به منطقه حادثه وجود ندارد و این مسئله کار امداد و نجات را دشوار کرده است. افزود: شب گذشته دو تیم تخصصی امداد کوهستان برای پیدا کردن حادثه‌دیدگان و اجساد احتمالی به منطقه اعزام شده‌اند، این منطقه دارای شیب تند بوده و عملیات انتقال افراد دشوار است.

وی تاکید کرد: امکان اعزام بالگرد به منطقه حادثه وجود ندارد و این مسئله کار امداد و نجات را دشوار کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: