يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به تمهیدات در نظرگرفته شده از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر، از آمادگی استان برای آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، ۲۲ اسفند با حضور جمعی از مسئولان، دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در محل نگارخانه شاه اسماعیل خطایی مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی آغاز به‌کار کرد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست ستاد خدمات سفر استان در محل دبیرخانه این ستاد گفت: استان اردبیل در روزهای پایانی سال و با تمهیداتی که از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر در نظر گرفته شده، برای استقبال از سفرهای نوروزی آماده است.

وی افزود: نشست‌های متعددی در قالب ستاد خدمات سفر استان اردبیل تا به امروز برگزار شده و کمیته‌های ستاد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که نتایج این فعالیت‌ها به‌صورت عملی در آمادگی استان برای سفرهای نوروزی قابل مشاهده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: اقدامات اجرایی مختلفی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انجام شده یا در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به اقداماتی در محورهای مواصلاتی استان، ورودی شهرها، تنظیف معابر شهری و زیباسازی شهرها اشاره کرد.

میرجعفریان بیان کرد: استان اردبیل قابلیت‌های متنوعی دارد که بر این اساس بسیاری از هموطنان، اردبیل را به‌عنوان مقصد سفر خود در تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند و امیدواریم با آماده شدن شرایط و همچنین توجه مسافران به موارد ایمنی، بتوانیم میزبان خوبی باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: