جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
عجب شیر پرس - اولین دوره لیگ انفرادی تکواندو استان اردبیل به کار خود پایان داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، تورج خوشروزی رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل در گفتگو با ایسنا گفت: اولین دوره لیگ انفرادی تکواندو استان در بخش برادران با حضور269 تکواندوکار در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

وی به تشریح جزئیات اولین دوره لیگ تکواندو استان اردبیل پرداخت و افزود: این رقابت ها مرداد ماه سالجاری با شرکت 71 تکواندوکار در بخش خردسالان، 82 تکواندوکار در بخش نونهالان، 75 تکواندوکار در بخش نوجوانان و 41 تکواندوکار در بخش جوانان و بزرگسالان آغاز و بعد از 11 هفته رقابت فشرده نهایتا در اسفندماه سالجاری به کار خود پایان داد.

خوشروزی در ادامه سخنان خود به تشریح اهداف برگزاری لیگ انفرادی تکواندو در استان اردبیل پرداخت و تصریح کرد: آماده سازی تکواندوکاران برای شرکت در رقابت های منطقه ای و ملی، افزایش مهارت تکواندوکاران رده های مختلف سنی، تقویت آمادگی جسمانی، ارتقای روحیه مبارزه، آشنایی با قوانین مسابقات، تجربه اندوزی و نشاط اجتماعی جامعه تکواندوکاران از جمله اهداف برگزاری لیگ تکواندو در استان اردبیل بود.

وی از استقبال 22 باشگاه از شهرستان های اردبیل، خلخال، مشگین شهر، پارس آباد، بیله سوار، گرمی و نیر در اولین دوره لیگ تکواندو خبر داد و گفت: باشگاه‌های المهدی – جوانه - آینده سازان المپیک مشکین- منتخب یامچی- امید مغان – نوین – المپیک- اروجی- پارس آباد- خلخال- منتظران مهدی آکادمی – حس برتر- چکاد – گرمی- مقاومت- ایران – مبارز –وطن- سالمی – آرسام- مبارز مشکین – مقاومت از جمله باشگاه‌هایی بودند که در این دوره از رقابت حضور داشتند.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان اردبیل با 13 باشگاه بیشترین تعداد تکواندوکاران رده های سنی را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: شهرستان اردبیل بیشترین عناوین شهرستانی رده های سنی را از آن خود کرد.

وی به معرفی تیم های برتر رده های سنی اولین دوره لیگ انفرادی تکواندو استان اردبیل پرداخت و گفت: در رده سنی خردسالان باشگاه المهدی از شهرستان اردبیل، در رده سنی نونهالان باشگاه آینده‌سازان المپیک از شهرستان مشگین شهر، در رده سنی نوجوانان باشگاه منتخب یامچی شهرستان نیر و در رده سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه جوانه اردبیل بیشترین مدالهای قهرمانی را از آن خود کردند.

خوشروزی در ادامه سخنان خود به معرفی فنی ترین بازیکنان اولین دوره لیگ انفرادی تکواندو استان اردبیل پرداخت و گفت: در بخش خردسالان آراز بدری از باشگاه امید مغان، در رده سنی نونهالان امیرعباس فکری از باشگاه المپیک اردبیل، در رده سنی نوجوانان ایلیا ندایی از باشگاه منتخب یامچی نیر و در رده سنی جوانان و بزرگسالان حامد بابایی از باشگاه خلخال به عنوان فنی ترین بازیکنان شناخته شدند.

وی به بخش داوری نیز اشاره کرد و افزود: امیر جلوه گر در رده سنی خردسالان، شکور مرادی در رده سنی نونهالان، محمد حاجی زاده در رده سنی نوجوانان و رضا امانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان به عنوان داوران نمونه این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل از برگزاری لیگ تکواندو در بخش بانوان نیز خبر داد و اضافه کرد: مقدمات این رقابت ها با برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی برای نواب هیأت های شهرستانی فراهم شده و این رقابت ها بعد از ماه مبارک رمضان در خانه تکواندو استان اردبیل برگزار خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: