پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
با اشاره به پیام اخیر رهبری
عجب شیر پرس - یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه پس از اظهارات رهبری به این اطمینان رسیده که اگر جنایتی در مدارس رخ داده باشد، حتما با آن برخورد می شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محسن کوهکن درباره بیانات رهبری در خصوص مقابله جدی با موضوع مسمومیت دانش دانش آموزان، اظهار کرد: دوست و دشمن در خارج و داخل کشور اعتراف دارند که رهبری به آنچه می‌گویند اعتقاد دارند. شاید دشمن به این موضوع بیشتر اعتراف دارد که ایشان اگر حرفی بزنند و بگویند کاری باید انجام شود، حتما آن اقدام را انجام می‌دهند. مواضع ایشان مانند رهبران سیاسی سایر کشورها نیست که آن را بعدا تغییر دهند بلکه به آنچه می گویند کاملا اعتقاد دارند.

وی با اشاره به این جمله رهبری درباره مسمومیت دانش آموزان که «این موضوع یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است و اگر کسانی در این ماجرا دست داشته باشند، باید عوامل و مسببین آن به اشد مجازات برسند»، تصریح کرد: وقتی چنین دیدگاهی داریم بخش قابل توجهی از جامعه که زیر بمباران تبلیغاتی شمن در فضای مجازی هستند، اطمینان خاطر بدست می آورند و دل‌شان آرام می شود که اگر جنایتی رخ داده است، نظام محکم با آن برخورد می‌کند. رهبری تاکید کردند که هیچ عفوی در کار نیست و افراد دخیل باید به اشد مجازات برسند.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به اتهام زنی ضدانقلاب به نظام برای مسموم‌سازی دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: این ادعاها مضحک است ولی به ضدانقلاب حق می‌دهم چون تلاش‌های چند ساله آنها برای سرنگونی نظام به شکست انجامیده است. نمی‌دانم چه تعبیری در مورد آنها به کار ببرم فقط می‌توانم بگویم آنها عقل‌شان را از دست داده‌اند. دختران دانش‌آموز مگر چه کاری کرده‌اند که نظام از آنها انتقام بگیرد؟ آنها هیچ دلیل و مدرک محکمه‌پسند ندارند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره برخی اظهارات در داخل کشور برای ساده‌سازی موضوع مسموم‌سازی دانش آموزان، گفت: جنگ همه‌جانبه یک لایه ندارد. دشمن در این جنگ گاهی یک آدم خودی ولی بی‌بصیرت را با ده واسطه  به کار می‌گیرد تا یک جمله رقیق شده بگوید که به نفع دشمن باشد. در واقع این فرد در زمین دشمن به بازی گرفته می شود. گاهی افراد غفلت می‌کنند و وقتی با آنها درباره اظهاراتی که بیان کرده‌اند گفت و گو می شود، متوجه اشتباه خود می‌شوند که چگونه در زمین دشمن بازی کرده‌اند. صاحبات تریبون در این جنگ چند لایه باید مراقب اظهارات خود باشند تا  در راستای اهداف دشمن حرکت نکنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: