يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
بذرپاش:
عجب شیر پرس - وزیر راه و شهرسازی گفت: هدفگذاری و چشم انداز ما این است که به روزی برسیم که حتی یک نفر در تصادف رانندگی جان خود را از دست ندهد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم بهره برداری از ۳۵۰ پروژه راهداری که روز شنبه ۱۳ اسفند به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با بهره برداری از چنین پروژه‌هایی دل مردم را شاد و نور امید را در دل‌های آنها زنده کنیم‌.

وی اظهار کرد: با رفع نقاط حادثه خیز مردم همان لحظه منتفع می‌شوند و این برنامه‌ها به نوعی نمادین است و اهمیت کار را نشان می‌دهد.

بذرپاش با تاکید بر ضرورت ایمن سازی نقاط حادثه خیز خاطرنشان کرد: حتی اگر یک نفر به خاطر کم کاری در بحث فرهنگ ترافیک، کیفیت نامطلوب وسایل حمل و نقل و ...  دچارخسارت جانی یا مالی شود، زیاد است.

وی ابراز کرد: هدفگذاری و چشم انداز ما این است که به روزی برسیم که حتی یک نفر در تصادف رانندگی جان خود را از دست ندهد.

این مسئول توضیح داد: در بسیاری از کشورها با نصب دوربین و استفاده از فناوری‌های مدرن، تردد خودروها را به طور دقیق رصد می‌کنند تا آمار سرعت غیرمجاز یا سایر تخلفات به حداقل برسد که ما هم باید در همین مسیر حرکت کنیم.

بذرپاش گفت: باید به سمت روش‌های نوین پیش برویم تا با استفاده از ابزارهای جدید اجازه تخلف به کسی ندهیم.

وزیر راه تاکید کرد: در همین راستا طرح مشترکی با پلیس راه در حال پیگیری است که به زودی اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با روش‌های مختلف و عدم گلایه از کمبود اعتبار، در بحث رفع نقاط حادثه خیز با قدرت بیشتری پیش برویم.

وزیر راه تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت راه در سال آینده رفع نقاط حادثه خیز و رسیدن به هدف نهایی در این زمینه است.

این مسئول تاکید کرد: در این راستا در گام کوتاه مدت،  ایمن سازی۸۸۷ نقطه حادثه شناسایی شده  که باید تا قبل از عید نوروز بخشی از آنها رفع شود.

این مسئول ادامه داد: قطعا  برخی از پروژه ها به اعتبار و زمان بیشتری نیاز دارد که باید در این خصوص اولویت بندی شود ولی مهم این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط ایمن سازی شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: