يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
عجب شیر پرس - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: ۱۶ پروژه شاخص در سه حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی این استان با یکهزارو ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری است که به طور متمرکز و ویدئو کنفرانسی توسط وزیر در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اسماعیل سجادی‌منش روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در حوزه گردشگری ۶ هتل در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که هتل بزرگ "خورشید" در بوشهر یکی از شاخص‌ترین آنها است.

وی ادامه داد: این هتل پس گذشت ۱۰ در دولت سیزدهم با حمایت‌های ویژه مدیران ارشد استان بوشهر، بانک عامل و پشتکار سرمایه‌گذار تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: این پروژه بزرگ حوزه گردشگری با زیربنای ۱۸ هزار متر مربع ساخته شده و ارزش سرمایه‌گذاری آن بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

سجادی منش ادامه داد: همزمان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان بوشهر، پارک بازی در کنار چرخ و فلک شغاب و نخستین شرکت هواپیمایی گردشگری در شهر بوشهر کلنگ زنی می‌شود.

رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در قالب دومین سفر استانی به استان بوشهر می‌آیند.

سفر استانی دور نخست رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر ۱۶ مهرماه سال گذشته انجام شد که در مجموع ۱۰۴ مصوبه با حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبار برای این استان ارمغان به همراه آورد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: