شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۱۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
کارشناس فوتبال؛
عجب شیر پرس - یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه تراکتور مقداری از شرایط آرمانی خود دور شده است، گفت: این تیم با کسب پیروزی در بازی‌های شش امتیازی می‌تواند موفق تر عمل کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سجاد حسین‌زاده اظهار کرد: نتیجه بازی در کل برای تراکتور ایده‌آل بود و معتقدم زمانی که تیمی نتیجه می‌گیرد نقاط ضعف آن گم می‌شوند و همچنین به نظر می‌رسید که تراکتور مقابل صنعت‌نفت نسبت به بازی های اخیر در شرایط آرمانی قرار نداشت، اما با توجه به این موضوع از لحاظ کسب نتیجه توانست برد خوبی را به دست آورد.

وی ادامه داد: علت فاصله تیم‌ها از شرایط آرمانی را می‌توان موضوع تعطیلی رقابت‌ها قلم‌داد کرد و به‌نظرم الخصوص تیم‌هایی که بازی تدارکاتی برگزار نکنند از شرایط بازی فاصله گرفتند و تراکتور علی‌ رغم اینکه در این شرایط قرار داشت، در بازی مقابل صنعت‌نفت نتیجه‌ای ایده‌آل کسب کرد اما از لحاظ فنی نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

وی افزود: تراکتور غالباً گل‌هایش را در دقایق انتهایی بازی به ثمر می‌رساند و طی بازی‌های اخیر از گلزنی در دقایق مختلف بازی عاجز بود و این نکته یکی از موضوعات بحث‌برانگیزی بود که خمز با تفکرات خود باعث حل این موضوع شد و در بازی مقابل صنعت‌نفت شاهد این بودیم که تراکتور توانست در سه مقطع متفاوت از بازی گلزنی کند.

تراکتور بازی‌های ۶ امتیازی را دریابد

حسین‌زاده عنوان کرد: من معتقدم باتوجه به اینکه شاهد تغییرات مثبتی در تراکتور هستیم، داده‌هایی توسط پاکو خمز وارد تیم می‌شوند و این موضوع با برطرف کردن نقاط ضعف در تیم باعث گرفتن نتیجه می‌شود، که خروجی داده‌های ارائه شده توسط سرمربی با موفقیت تراکتور همراه است.

وی اضافه کرد: نتیجه بازی مقابل تیم‌های بالای جدول بسیار تعیین کننده‌تر از بازی برابر تیم‌های قعرنشین است، اگر تراکتور به‌دنبال موفقیت است باید بتواند در سر بزنگاه سه امتیازی بازی‌های حساس را از آن خود کند و با برد برابر مدعیان، علاوه بر افزایش امتیازاتش، روند امتیازگیری رقیبانش را نیز متوقف کند.

این کارشناس فوتبال متذکر شد: بدون‌شک می‌توان گفت، تراکتور باتوجه به قرارگیری در روندی روبه‌رشد، در پایان فصل مطمئناً جز تیم‌های بالایی جدول خواهد بود و فکرمی‌کنم پس از رقم خوردن نتیجه دیدار تراکتور و پرسپولیس می‌توان بهتر و قاطعانه‌تر در رابطه با این موضوع نظر داد.

نقطه ضعف تراکتور؛ انگیزه انگیزه انگیزه!

وی اذعان کرد: در ابتدای فصل، باتوجه به تغییرات ایجاد شده در شاکله تیم تراکتور در مقایسه با فصل گذشته، حتی خوش‌بین‌ترین هوادار این تیم هم امید کمی نسبت به نتیجه‌گیری تراکتور داشت و اکنون در هفته‌های پایانی فصل در رابطه با صدرنشینی تراکتور سخن به میان آمده، که این موضوع نشان‌دهنده این است که نقاط ضعف موجود در تراکتور هفته به هفته مورد بررسی قرار گرفته برطرف شده است.

حسین‌زاده با اشاره به نقاط ضعف فعلی تراکتور گفت: ریکاردو آلوز باید با انگیزه‌ای مضاعف‌تر پا به میدان بگذارد چرا که تاثیرات مثبتی که در هفته‌های گذشته از سوی این بازیکن شاهد بودیم در دیدار تراکتور و صنعت‌نفت کم‌رنگ‌تر شده بود، علاوه بر آن فکر می‌کنم باید "روملو گومز" به‌عنوان مهاجم جدید تراکتور هرچه سریع‌تر در شرایط بازی قرارگیرد و همچنین تراکتور باید در بحث گلزنی با برنامه‌تر و با استفاده از نیرو های تازه تهاجمی‌اش عمل کند و به‌نظرم تراکتور قادر است با افزایش هرچه بیشتر انگیزه در تیم که این روزها اصلی‌ترین رکن موفقیت این تیم به‌حساب می‌آید و حفظ این روند در ادامه فصل موفق‌تر عمل کند.

تیم موفق باید تشنه گلزنی باشد

وی ادامه داد: تراکتور در نیمه اول بازی با صنعت‌نفت بهتر از نیمه دوم بود و در ۴۵ دقیقه دوم دچار افت در تمرکز، دقت، تلاش و انگیزه شد.

حسین‌زاده بیان کرد: فوتبال‌ کشورمان با تفکرات آماتور محور اداره می‌شود و معمولاً شاهد این هستیم که تیم‌ها و بازیکنان پس از رسیدن به یک موفقیت اشباع شده و شور و انگیزه خود را از دست‌می‌دهند و معتقدم که تیمی برای رسیدن به موفقیت حتی اگر ۶ گل از حریف پیش باشد باید عطش گل هفتم را داشته باشد و اگر در هر تیمی شاهد این موضوع باشیم مطمئناً فوتبال زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

نیمکت پرسپولیس پاشنه‌آشیل می‌شود؟

وی در رابطه بازی بعدی تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: این فصل تراکتور در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌رود که شاگردان گل‌محمدی علی‌رغم اینکه در وضعیت قابل‌قبولی قرار گرفته‌اند در نیمکت خود شاهد وضعیتی سینوسی هستند و این وضعیت می‌تواند پاش‌آشیله این تیم در رویارویی با تراکتور به حساب آید.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد؛ تراکتور اکنون با روندی مطلوب به کار خود ادامه می‌دهد و فکر می‌کنم با توجه به مشکلات پنهان پرسپولیس، تراکتور می‌تواند با آرامش هرچه تمام‌تر نتیجه دلخواه را مقابل این تیم به‌دست آورد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: