دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
رییس فدراسیون کبدی:
عجب شیر پرس - رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از انتخاب ارومیه برای میزبانی از رقابت های قهرمانی جوانان جهان گفت: تمهیدات این شهر برای میزبانی از مسابقات قابل توجه است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عباس اورسجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همت و حمایت های استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دریافت میزبانی رقابت ها و انجام مقدمات برگزاری مسابقات بسیار خوب بوده و می تواند زمینه معرفی بیش از پیش شهر ارومیه را فراهم کند.

وی اضافه کرد: ارومیه در رویدادهای مهم جهانی و بین المللی میزبانی کرده و ما در انتظار میزبانی شایسته و ماندگار در رقابت های کبدی قهرمانی جوانان و جهان و اجلاس مهم فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیایی این رشته هستیم.

رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برگزاری کنگره جهانی و مجمع انتخاباتی رییس فدراسیون کبدی آسیا برای نخستین بار در ایران و شهر ارومیه اتفاقی بزرگ و تاریخی در کبدی کشورمان است.

اورسجی اظهار کرد: رشته کبدی در آسیا و جهان جای رشد بسیاری دارد و امیدواریم با اقداماتی که صورت می گیرد، روزی شاهد حضور این رشته در المپیک باشیم.

وی در خصوص آمادگی تیم ملی کبدی جوانان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت های جهانی ارومیه گفت: تمهیدات خوبی در این خصوص اندیشیده شده و تیم با حضور جوانان مستعد از جای جای کشور در آمادگی کامل قرار دارد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

به گزارش ایرنا، رقابت های کبدی قهرمانی جوانان جهان، از امروز با ورود ورزشکاران و روسای فدراسیون های کبدی آسیا و برخی کشورهای جهان در ارومیه کلید می خورد و تا ۱۴ اسفندماه جاری ادامه دارد.

رقابت های کبدی جوانان جهان از نهم اسفند آغاز خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: