جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
در جلسة شورای اداری شهرستان عجب شیر بیان شد:
عجب شیر پرس - فرماندار عجب شیر، تا اِتمام سال جاری تمامی مسئولان اداره های شهرستان موظف هستند، در هر بخشی مطالبات شهرستان چه در بحث بودجه، طرح ها و اعتبارات جاری را پیگیری بکنند.
به گزارش روزنامه عجب شیر، حجت الاسلام محمود شربیانی با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: با بعثت پیامبر اسلام، کل حرکت تاریخی بشر تغییر پیدا کرد. با آمدن پیامبر اکرم (ص) بعنوان سفیر الهی انسانیت از مسیر ذلالت، بت پرستی، گمراهی و فساد به مسیر درست خود که مهم ترین خدمت به بشریت بود، تغییر مسیر داد. امام جمعه عجب شیر گفت: قرآن برای هدایت بشریت آمده است و ما مسلمانان باید با قرآن زندگی بکنیم، که تنها کتاب بدون تحریف است.
در ادامة جلسه، فرماندار شهرستان عجب شیر بیان کرد: با توجه به اِتمام سال جاری، تمامی مسئولان اداره های شهرستان موظف هستند، در هر بخشی مطالبات شهرستان چه در بحث بودجه، طرح ها و اعتبارات جاری را پیگیری بکنند و چنانچه در جایی توان حل مشکل را ندارند به ما انعکاس بدهند، تا ما از طریق استانداری و سازمان های مرکزی پیگیر باشیم. همه مسئولان شهرستان باید خدمتگزار مردم باشند، تا در سال جدید شهرستان عجب شیر هیچگونه مطالبه و حقی برای سال جدید نداشته باشد.
جعفر قادری با تاکید گفت: روسای اداره های شهرستان توجه بکنند، وقتی جلسه ای در روستای برگزار می شود، حضور میدانی مدیران در آن جلسه واجب است و آمادگی لازم برای حل مشکلات آن روستا با طرح مشکل توسط مردم آن روستا را داشته باشند. فرماندار عجب شیر اِعلام کرد: مسئولان شهرستان در نماز جمعه آمادة پاسخگویی به سوال ها و مشکلات مردم هستند و از مردم خواهشمندیم در مسجد جامع شهرستان حضور یابند و مشکلات و مسائل خود را مطرح بکنند. وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در اداره ها در امر خدمت رسانی به مردم واجب است و هرگونه قصور در این زمینه، برخورد قانونی خواهد داشت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عجب شیر در ادامة جلسه، چکیده ای از گزارش های عملکرد ادارة تحت مدیریت خود را ارائه کردند. وی گفت: 45 میلیارد ریال وام اشتغال به دو بانک رفاه و صادرات شهرستان ارائه شده است. به 900 نفر آموزش اشتغال داده شده است و 31 نفر از فرزندان مددجویان به شرکت های دولتی و خصوصی معرفی شده اند. 93 جهیزیه برای نوعروسان با هزینة 3 میلیارد و 700 میلیون هزار تومان اهدا شده است. شفق افزود: به پایان سال نزدیک می شویم و مددجویان نیازمند حمایت شما هستند و امیدواریم روزی برسد، که مددجویان کمیتة امام (ره) دیگری نیازی به ما نداشته باشند.
در پایان حسن جعفری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عجب شیر، اشاراتی به تاریخچه و وظایف هلال احمر کرد و گفت: متاسفانه در زلزلة خوی هیچگونه همکاری و کمکی از طرف سازمان ها و تشکل های عجب شیر به هلال احمر شهرستان نشد و می توان گفت، از بی برنامه ترین شهرستان ها در این مصیبت بودیم و امیدوارم در حوادث طبیعی دیگر به جمعیت هلال احمر شهرستان اعتماد بیشتری صورت گیرد.  

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: