جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
رئیس اتاق اصناف ایران:
عجب شیر پرس - رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در حال حاضر گرانی و توزیع نشدن به موقع کالا از سوی کارخانجات مردم را اذیت می‌کند،گفت که برخی کارخانجات محصولات خود را قطره‌چکانی عرضه می‌کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، قاسم نوده فراهانی در نشست قرارگاه ملی نظارت و بازرسی بازار، با اشاره به افزایش قیمت کالاها و کاهش قدرت خرید مردم در سال‌های گذشته، اظهار کرد: قیمت در بازار باید بر اساس عرضه و تقاضا و رقابت تعیین شود.

وی با بیان اینکه مردم از بازرسی‌های متعدد ناراضی هستند، پیشنهاد داد که در دو ماه پیش رو در کل کشور از بازرسان مشترک با حضور نماینده هر صنف استفاده شود، گفت: چرا که بازرسان دیگر ممکن است اطلاعات کافی نداشته باشند و این مشکل با کمک نماینده صنف برطرف خواهد شد.

نوده فراهانی با تاکید بر اینکه گرانی با گران‌فروشی متفاوت است، تصریح کرد: در حال حاضر گرانی و توزیع نشدن به موقع کالا از سوی کارخانجات مردم را اذیت می‌کند. کارخانجات محصولات خود را قطره‌چکانی عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه گرانفروشی با مدیریت و بازرسی کنترل می‌شود اما گرانی دست مدیران رده بالا است، تصریح کرد: مشکل کمبود بازرسان در کشور وجود دارد. جریمه تخلفات صنفی به خزانه دولت واریز می‌شود که یک سوم آن باید صرف بازرسان شود که محقق نشده و درخواست داریم این قانون اجرا شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: