دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۱۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
در حاشیه جلسه هیات دولت؛
عجب شیر پرس - وزیر کشور گفت: حجم کارهایی که در خوی صورت گرفته بسیار گسترده است، منابع مالی خوبی هم در دولت تصویب شد برای اینکه کارهای بازسازی هم در خوی شروع شود و کارها در این شهرستان روی روال است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره برف سنگین در کوهرنگ گفت: برف زیادی در شهرستان کوهرنگ آمده است و براساس گزارشات دوستان حدود دو و نیم متر در این شهرستان آمده و همه خوشحال هستند.

وی افزود: البته مرتب جاده‌ها را باز می‌کنند اما حجم برف زیاد است و دوباره جاده بسته می‌شود و دوباره جاده را باز می‌کنند.

وزیر کشور درخصوص برف در روستاهای شهرستان کوهرنگ گفت: در روستاها همواره به این شکل بوده است که با برف‌های کم هم راه‌ها بسته می‌شده اما بحمدالله روستاها خودکفا هستند مشکل بحرانی در آنجا نداریم.

وحیدی درباره وضعیت شهرستان خوی اظهار کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته کار خوب جلو رفته است. البته طبیعی است که هیچ وقت زندگی زیر چادر مانند زندگی در کاشانه گرم نیست.

وی ادامه داد: حجم کارهایی که در خوی صورت گرفته بسیار گسترده بوده است، منابع مالی خوبی هم در دولت تصویب شد برای اینکه کارهای بازسازی هم در خوی شروع شود و کارها در این شهرستان روی روال است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: