جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
عجب شیر پرس - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) از ساماندهی ۱۵۰ نفر از افراد آسیب دیده در گرمخانه‌ها طی شبانه روز گذشته و همزمان با بارش برف خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، مهدی مالمیر روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته، طرح ویژه ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی توسط گشت مرکز خدمات اجتماعی اجرایی شده و با انتقال افراد آسیب دیده و در معرض آسیب، افراد بی خانمان، در راه مانده و متکدیان از سطح شهر به گرمخانه‌ها و سامان سراها، امکانات و خدمات مورد نیاز بهداشتی و غذای گرم در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد به صورت شخصی به این مراکز مراجعه کرده اند و تعدادی نیز از سوی نیروهای گشت ساماندهی شده اند، خاطرنشان کرد: آسیب دیدگان اجتماعی در زمان اقامت موقت خود در مددسرای منطقه ۲۰ تهران (شهرری) از خدمات مددکاری، پزشکی، مشاوره ای، و امکاناتی نظیر حمام، آرایشگاه، لباس و غذای گرم بهره مند می شوند.

این مسئول اظهار داشت: علاوه بر گرمخانه ها، اتوبوس سیار مجهز به سیستم گرمایشی برای اسکان موقت بی‌خانمان‌ها در شب های سرد در موقعیت ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مستقر است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) یادآور شد: طرح جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان به صورت ۲۴ساعته و اسکان شبانه آنان در گرمخانه ها همانند سایر مناطق در این منطقه ۲۰ در حال اجرا است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: