جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
عجب شیر ما - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد: بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی، 13 نفر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، حبیب حسینقلی زاده در تشریح حوادث منجر به جرح روز جمعه گفت: ظهر روز گذشته با گزارش برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در جاده خواجه - ورزقان، حوالی روستای چایکندی، پایگاه‌های اورژانس 115 ورزقان، سرند، خواجه و شیخ رجب و پایگاه‌ای 220 و 202 تبریز نیز به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی زاده گفت: با بررسی صحنه حادثه و وضعیت مصدومان توسط تکنسین‌های اورژانس 115، مصدومیت هشت نفر محرز شد که با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال داده شدند.

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در روستای قره آغاج از توابع شهرستان صوفیان در ساعت 19:30 شب گذشته گفت: پایگاه‌های اورژانس 115 صوفیان و پیام، همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده یادآور شد: تکنسین‌های اعزامی مصدومیت پنج نفر را تایید کرده و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومان را به بیمارستان مرند انتقال دادند.

به گفته وی، کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه به نقاط حیاتی بدن، یعنی سر و سینه است و در واژگونی‌های خودرو، با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می‌یابد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: