دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
عجب شیر پرس - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: برای ابراز همدردی با مردم شهرستان خوی پویشی بین کارکنان این شرکت برگزار شد و از این طریق ۱۵۰ دستگاه بخاری برقی خریداری و به زلزله‌زدگان اهدا شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، احمد مجرد افزود: به همت و یاری همکاران و در راستای انجام هر چه مطلوب مسوولیت اجتماعی، یک محموله انواع لوازم ضروری جهت کمک رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و برای این عزیزان ارسال شد.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه و ناحیه خوی از همان لحظه ابتدایی وقوع زلزله با تامین و توزیع سوخت گرمایشی در کنار مردم زلزله زده حضور داشتند، اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا، یخبندان و سردسیر بودن منطقه در حال حاضر مهمترین نیاز زلزله‌زدگان، تهیه لوازم گرمایشی مناسب (بخاری برقی) برای سکونت در اماکن اسکان اضطراری است.

شرکت نفت منطقه ارومیه ۱۵۰ بخاری برقی به زلزله‌زدگان خوی اهدا کرد

مجرد ادامه داد: تعداد ۱۵۰ دستگاه بخاری برقی، ۱۰۰ تخته پتو، ۲۰ عدد تشک، ۲۰۰ عدد شیر خشک، انواع لوازم بهداشتی و بیش از ۲۰۰ عدد البسه گرم و کفش نیز جمع آوری‌ و بصورت اورژانسی توسط خودروهای استیجاری شرکت نفت ارومیه به یکی از کمپ‌های محل استقرار چادرهای زلزله زدگان شهرستان خوی ارسال و بین ساکنان توزیع شد.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از بابت تامین و توزیع سوخت مورد نیاز زلزله زدگان شهرستان خوی نداریم، اضافه کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حضور داشته و تلاش کرده با خدمات رسانی مطلوب به یاری هموطنان خود بشتابد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: