پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
عجب شیر پرس - رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در شهرهای متعدد کشورمان همایش‌هایی مربوط به زلزله برگزار شده، خروجی این همایش ها چیست، چطور از این همایش ها می توانیم خروجی عملیاتی دریافت کنیم، آیا امروز اگر در تبریز زلزله ای به وسعت زلزله ترکیه رخ دهد چه اتفاقی خواهد افتاد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، سیدکاظم زعفرانچیلر امروز در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی اظهار کرد: بنده هم به دنبال فرمایشات آقای دکتر بابایی دو پیشنهاد در خصوص موضوع زلزله دارم، یک اینکه تقاضا می کنم شهردار و رییس شورای شهر تبریز، مرکز پژوهش های شهرداری و شورا را مامور بررسی و پژوهش در امر زلزله نمایند.

وی ابراز کرد: در شهرهای متعدد کشورمان همایش هایی مربوط به زلزله برگزار شده ، خروجی این همایش ها چیست، چطور از این همایش ها می توانیم خروجی عملیاتی دریافت کنیم، آیا امروز اگر در تبریز زلزله ای به وسعت زلزله ترکیه رخ دهد چه اتفاقی خواهد افتاد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز افزود: دوم اینکه از ستاد بحران شهرداری دعوت شود تا در این جا توضیح دهند و ما بدانیم خدایی نکرده در چنین مواقعی تا چه اندازه ای آمادگی های لازم را داریم.

زعفرانچیلر خاطرنشان کرد: سوم هم اینکه پیشنهادم این است مانورهای زلزله هر سه ماه یک بار توسط شهرداری برگزار شود تا سطح مقابله ها را ارزیابی کنیم و به دست آوریم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: