يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
عجب شیر پرس - شهردار تهران گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاوی پیام بزرگی بود و هم جنبه رأفت داشت و هم جنبه اقتدار.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاوی پیام بزرگی بود و هم جنبه رأفت داشت و هم جنبه اقتدار.

وی افزود: جنبه رأفت این است که اگر فردی بازی خورد و مبتنی بر یک احساس و القای غلط حرکت غیر قانونی انجام داده و متنبه شده است مورد رأفت اسلامی قرار بگیرد که رهبر انقلاب این لطف را نسبت به آن ها انجام دادند.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه جنبه اقتدار عفو رهبری برای همه این است که نظام بیدی نیست که با این بادها بلرزد، تاکید کرد: در واقع، نظام در عین رأفت به دنبال این است که از موضع اقتدار و صلابت این رأفت را اعمال کند که ما به ازای آن هم خاطر عموم مردم آسوده شود و هم دشمنان ما مطمئن شوند این مسیری که در حال پیمودن هستند، مسیر غلطی است.

زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: باید بر این نکته هم تاکید کنم اگر هر اتفاقی رخ دهد، دشمنان ما باز هم از خواب بیدار نمی‌شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: