جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
عجب شیر پرس - روز نیروی هوایی با برگزاری برنامه‌ای با عنوان بیعت ماندگار ایران استوار در تبریز گرامی داشته شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی  که در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز برگزار شد گفت: وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح کشورمان مثال زدنی و این موضوع عامل وحشت دشمنان اسلام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره اینکه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی هوایی در دل مردم ایران جای دارند، افزود: اقتدار و توانمندی فعلی نیرو‌های مسلح در سایه اتحاد آنان فراهم شده است.

امام جمعه تبریز بصیرت و روحیه مردمی نیرو‌های مسلح را در طول ۴۴ سال گذشته وصف ناشدنی دانست و تصریح کرد: بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ خط بطلان بر خودکامگی رژیم طاغوت بود که در طول تاریخ فراموش نخواهد شد.

در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ یوسفی فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز با اشاره به اینکه کارکنان و تیزپروازان نیروی هوایی برای صیانت از آسمان ایران اسلامی با تمام توان آماده اند افزود: تا جان در بدن داریم در رکاب فرمانده کل قوا برای پایداری کشورمان تلاش خواهیم کرد.

در این مراسم از خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان، نخبه‌های علمی، ورزشی، قرآنی و کارکنان نمونه پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز تجلیل شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: