پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
عجب شیر پرس - استاندار تهران با بیان اینکه خانواده های شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، گفت: خانواده های معظم شهدا سرمشق و مسیر روشنی را برای ما و نسل آینده ایجاد می‌کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری شامگاه شنبه همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر با سفر به شهرستان ری با همراهی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری و دیگر مسئولان با خانواده شهیدان ملکی, ترامشلو و شجاعی که ۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند دیدار کرد.

وی اظهار داشت: روحیه خانواده شهدا مبین روح بلند آنان نسبت به پایبندی به انقلاب و آرمانهای آن بوده که این روحیه درسی برای ما جاماندگان از این مسیر پر طراوت و پر شجاعت است تا بتوان در راه شهدا حرکت و به وظایفان درست عمل کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: عمل به آرمان های شهدا بزرگترین توفیقی است که می توانیم داشته باشیم.

فخاری تاکید کرد: حرکت در مسیر آرمان های شهدا جایگزین همه موضوعات دیگر در خدمتگذاری برای مردم شود.

وی به همزمانی میلاد امیرالمومنین(ع) با این دیدار اشاره و اظهار امیدواری کرد که با کار و تلاش زیاد بتوان جبران عقب ماندگی را انجام داد تا دل خانواده شهدا را شاد و در مسیر امام علی(ع) حرکت کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این دیدار گفت: امروز به منزل شهدایی آمدیم که مردتر از هر مردی و پیرو واقعی امام علی (ع) بودند.

حمید زمانی ادامه داد: نقش آفرینی این شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس قطعا نتیجه همان تعالیمی است که از مولی متقیان گرفته اند.

شهرستان ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز، ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است. یک سوم شهدای مدافع حرم استان تهران از این شهرستان هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: