جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
دهه مبارک فجر آغاز شد؛
عجب شیر پرس - وزیر آموزش و پرورش در مدرسه رفاه در شهر تهران زنگ انقلاب و آغاز دهه فجر را نواخت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه رفاه در تهران زنگ انقلاب نواخته شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: امام خمینی(ره) بعد از تبعید اولین مکانی که در آن‌جا قدم گذاشتند مدرسه رفاه بود این موضوع نشان دهنده نقش مهم مدارس است.

او گفت: ما در المپیاد٢٠٢٢ رتبه چهارم جهان را به دست آورده ایم و در انرژی‌های صلح آمیز عضو باشگاه‌های صلح هسته‌ای ١٠نفره هستیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما جزو معدود کشورهایی هستیم که واکسن کرونا را تولید کرده ایم. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده تربیت فرهنگی دانش آموزان و مدارس است.

نوری درباره  مراسم اعتکاف دانش آموزان کشور گفت: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت نورینو در اعتکاف دانش آموزی ثبت نام کنند. فردا ١١٠٠مدرسه در کشور افتتاح خواهند شد.

کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش تهران نیز گفت: زنگ انقلاب همزمان با آغاز جشن‌های ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط نوری به صدا درآمد.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: ساعت ٩:٣٣صبح همزمان با شروع دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در ١١١ مدرسه به طور همزمان زده شد.

او ادامه داد: همزمان با این مراسم زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نیز به صدا درآمده است.

وی افزود: سه رکن اصلی رهبری امام خمینی ، مردم و مکتب باعث شد انقلاب اسلامی ایران پیروز شود، این انقلاب ارث گران‌بهایی است که باید پای آن بمانیم و گنج بسیار ارزشمندی در دست ماست و باید این موهبت الهی را به نسل آینده تحویل دهیم.

کریمیان ادامه داد: ما باید در مسیر اسلام حرکت کنیم، سکان انقلاب اسلامی امروز در دست رهبر فرزانه است و مردم  همراه با این انقلاب هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: