پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
عجب شیر پرس - سرپرست جمعیت هلال‌احمر قزوین خواستار کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان شهرستان خوی شد و گفت: با توجه به حجم بالای خرابی‌های زلزله و افزایش تعداد مصدومان این واقعه، شهروندان شهرستان خوی نیازمند اقلام گرمایشی هستند که از شهروندان قزوینی خواستاریم، چنانچه قصد کمک به هم‌وطنان خود را دارند در تهیه اقلام گرمایشی اعم از پتو و چراغ‌های نفتی اقدام کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حسین خوئینی‌ها اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در ۲ شب گذشته در استان آذربایجان غربی و استمرار پس‌لرزه‌های آن، یک تیم مجهز شامل ۱۵ امدادگر متخصص در حوزه آواربرداری و کار با دستگاه‌های زنده‌یاب، به همراه ۴ دستگاه خودرو وانت ۲ کابین، تریلر و کامیون، ۴۰۰ تخته چادر و ۱۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد.

وی عنوان کرد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر قزوین، با دستور رئیس هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، در حالت آماده‌باش قرار دارند و برای مقابله با هرگونه خطرات احتمالی، با بهره‌مندی از تجهیزات خود آماده یاری‌رساندن به هم‌وطنان خود در اقصی نقاط کشور است.

خوئینی‌ها اضافه کرد: تمامی اعضای این جمعیت پس از عضویت، آموزش‌های لازم در خصوص امداد و نجات، پیشگیری، کاهش حوادث و همچنین خطرات طبیعی را می‌گذرانند تا آماده ارائه خدمات در مواقع بحرانی باشند.

این مسئول در پایان بابیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر در تکاپوی جمع‌آوری ۱۰۰۰ تخته پتو است، گفت: با توجه به حجم بالای خرابی‌های زلزله و افزایش تعداد مصدومت این واقعه، شهروندان شهرستان خوی نیازمند اقلام گرمایشی هستند که از شهروندان قزوینی خواستاریم، چنانچه قصد کمک به هم‌وطنان خود رادارند در تهیه اقلام گرمایشی اعم از پتو و چراغ‌های نفتی اقدام کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: