سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۱۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
عجب شیر پرس - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که از فسخ قرارداد با سرخپوشان جلوگیری کرد، گفت: کادر فنی و مدیریت باشگاه کمک کنند تا به تیم بازگردم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سیامک نعمتی بعد از حامد پاکدل تنها بازیکنی بود که در مازاد سرخپوشان قرار داشت.

پاکدل قراردادش را فسخ کرد اما نعمتی از انجام این‌کار سرباز زد تا همچنان بازیکن پرسپولیس بماند. او اما روز گذشته از سوی یحیی گل‌محمدی اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرد.

نعمتی که امروز یکشنبه در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: جدا نشدم و قرارداد دارم.

وی افزود: در این چند وقت به خاطر اینکه صحبت نکردم، حرف‌های مختلفی به ویژه در فضای مجازی مطرح شد. خیلی از این حرف‌ها دروغ بود و واقعیت نداشت.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد:‌ جلسه خوبی با مسوولان باشگاه داشتم. همه چیز را به مسوولان و خود آقا یحیی سپردم. امیدوارم هر تصمیمی گرفته شود برای باشگاه خوب باشد. تابع دستورات باشگاه و آقا یحیی هستم.

وی در مورد جزئیات حواشی اخیر و اینکه اجازه تمرین پیدا نکرده، افزود: این واقعیت ندارد. من سر تمرین نرفتم. امروز آمدم صحبت کردم. ایشاالله به زودی با گل‌محمدی هم حرف می‌زنم.

نعمتی یادآور شد: این مسائل ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. امیدوارم در چند روز آینده خبرهای خوبی بشنویم. خیلی به آینده فکر نمی‌کنم، امیدوارم دوباره به تیم بازگردم و دوباره به باشگاه و خودم کمک کنم. می‌جنگیم و حقمان را می‌گیریم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: