جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
عجب شیر پرس - فرماندار ارومیه با بیان‌ اینکه دولت بدنبال رضایتمندی مردم در حوزه نان است، گفت: فاز دوم هوشمند سازی عرضه نان تحت عنوان طرح «نانینو» در این شهرستان اجرا می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، غلامحسین عماری روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در فاز دوم هوشمند سازی، هیچ نانوایی محدودیت خرید آرد نخواهد داشت.

وی‌ با بیان‌ اینکه دولت بدنبال ایجاد یک فضای رقابتی برای بهبود کیفیت نان است، افزود: هم اکنون دولت ۱۵ درصد فروش نان را به صورت یارانه به نانوایی‌ها پرداخت می‌کند که در طرح‌ جدید این میزان به ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

عماری در بخش دیگری به مساله حجاب نیز ورود کرد و ادامه داد: تا زمانی که قیمت چادر چندین برابر قیمت مانتوهای نامتعارف در بازار باشد، نمی‌توان انتظار توفیقی در عرصه بهبود وضعیت فعلی داشت.

وی‌ اضافه کرد: باید به دنبال حمایت اقتصادی و تخصصی از مراکز تهیه و توزیع محصولات اسلامی باشیم تا سپس برنامه‌های ترویجی را بتوان اجرا کرد.

فاز دوم هوشمند سازی عرضه نان در ارومیه اجرا می‌شود

فرماندار ارومیه همچنین در رابطه با معضل‌ ترافیک شهری ارومیه گفت: ترافیک در این شهر در یک روز به وجود نیامده که یک شبه نیز بتوان نسخه آن را پیچید.

وی‌ افزود: راه‌اندازی مجدد سرویس ادارات با هدف کاهش تردد خودروهای تک‌ سرنشین در ساعات شلوغی رفت و آمد شهروندان می‌تواند در کاهش ترافیک اثر گذار باشد.

عماری همچنین با اشاره به قرارگیری در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: دشمن تمامی تلاش خود را برای سقوط نظام اسلامی به کار گرفته بود که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم در حمایت از ولی فقیه، این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

وی در ادامه به بهره مندی از اعتبارات ملی و استفاده از ظرفیت نمایندگان در بحث جذب بودجه برای شهرستان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: