شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
عجب شیر پرس - مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف رونق فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در استان به زودی خط کشتیرانی بوشهر- بندر جبل علی امارات متحده عربی با تخفیف‌های ویژه راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در این زمینه با یک خط کشتیرانی مذاکره شده که تمهیدات لازم برای ارائه تخفیف ویژه برای خدمات رسانی در این مسیر انجام شود.

وی بیان کرد: این مهم بدون تردید باعث افزایش صادرات و رونق اقتصادی در بندر بوشهر می‌شود که تحقق آن نیازمند حمایت تاجران و بازرگانان استان است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ادامه داد: بازرگانانی که محموله‌های خود را از سایر بنادر صادر می‌کنند در صورت همکاری برای صادرات با استفاده از ظرفیت بندر بوشهر می‎‌توانند کالا‌های خود را صادر کنند.

شکیبی نسب افزود: در ۱۰ ماهه امسال نیز عمده کالا‌های استان بوشهر به کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله کویت، قطر و امارات صادر شده است که قطر و امارات بیشترین سهم را از صادرات استان بوشهر به خود اختصاص دادند.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر- جبل علی (امارات) بدون تردید صادرات استان بوشهر روند افزایشی خود در چند سال اخیر شاهد تحولی دوچندان می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: