پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
عجب شیر ما - بیست و سومین نمایشگاه فروش بهاره و چهاردهمین نمایشگاه مشاغل خانگی ایران ، امروز هفدهم اسفند سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز افتتاح شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه، تولید کنندگان کشور از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، اردبیل، گیلان، کرمانشاه، کرمان، همدان ، یزد، خراسان رضوی، کردستان، قم و مازندران محصولاتی در زمینه های خوراک، پوشاک و لوازم خانگی عرضه کرده اند .
از دیگر زمینه های این نمایشگاه می توان به لوازم بهداشتی و آرایشی، مبلمان، گل های زینتی، آثارهنری و صنایع دستی، اسباب بازی، سوغات محلی و لوازم آشپزخانه اشاره کرد.
دراین نمایشگاه ، قیمت عرضه کالاها از سوی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان مجمع امور صنفی نظارت شده و نرخ های مصوب 15 تا 35 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.
این نمایشگاه در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی و شهریار برپا شده و از ساعت 15 تا 21 و 24 اسفند سال جاری دایر خواهد بود .
نمایشگاه بین المللی تبریز با شش سالن سرپوشیده با عناوین ' استاد شهریار' ، 'پروین اعتصامی'، 'امیر کبیر'، ' آذربایجان'، 'سهند' و 'ستارخان' سالانه میزبان حدود 50 نمایشگاه داخلی و بین المللی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: